مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

مطالعات جامع برای روستاهایی که با احداث سد تنگ سرخ نیاز به جابه جایی دارند یک‌ امر مهم است

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۸۹۰۶
مطالعات جامع برای روستاهایی که با احداث سد تنگ سرخ نیاز به جابه جایی دارند یک‌ امر مهم است
نشست توسعه پایدار منظومه روستایی شهرستان گچساران به عنوان پایلوت کشوری و جانمایی روستاهای تنگ سرخ به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای استان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این‌نشست که با حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سازمان جهاد کشاورزی در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد مسائل مربوط به پروژه های اجرا شده توسط شرکت آب منطقه ای استان و سازمان جهاد کشاورزی در توسعه روستایی جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان و مشکلات و مسائل بهره برداری بهینه جهت افزایش راندمان آبیاری و تحویل حجمی آب مطرح گردید.

 در این‌نشست مصوب شد پیگیری‌های لازم جهت تامین اعتبار حل موانع و مشکلات اجرایی و بهره برداری پروژه های بخش آب و کشاورزی شهرستان گچساران شامل شبکه های آبیاری خیرآباد لیشتر نازمکان ،دیل و آرو، رودبال، امامزاده جعفر ، خان احمد، بی بی حکیمه و باباکلان در راستای استفاده هرچه بیشتر کشاورزان مهیا شود.

 رسول فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این‌نشست افزود: مطالعات جامع برای روستاهایی که با احداث سد تنگ سرخ نیاز به جابجایی و اسکان در موقعیت جدید دارند یک امر مهم است.

وی بیان کرد: تکمیل عملیات اجرایی و به بهره برداری رسیدن پروژه های بخش آب و کشاورزی با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی همکاری دستگاه های جهاد کشاورزی را طلب می کند.

 جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این‌جلسه تصریح کرد:  این نهاد آمادگی لازم را جهت انعقاد تفاهم نامه جهت شروع طرح مطالعاتی روستاهای مذکور و استفاده از تسهیلگران بنیاد مسکن با همکاری شرکت آب منطقه ای استان و جهاد کشاورزی در جهت حل مشکلات  را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز