سخنگوی شورای شهرخبرداد؛

کمک ۳۰ میلیارد ریالی شورای شهر اراک به درمان بیماران کرونایی

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۹۰۱۴
کمک ۳۰ میلیارد ریالی شورای شهر اراک به درمان بیماران کرونایی
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: این شورا ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری این شهر برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به بیماران کرونایی به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید نادری در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک ، افزود: تخصیص این اعتبار در پی  سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در صحن علنی هفته گذشته شورا مبنی بر  کمبود برخی تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران کرونایی انجام شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: صدور مجوز تراکم مطابق طرح تفصیلی شهر اراک به املاکی که در گذشته درگیر طرح خیابان ۵۸ متری این شهر بودند نیز از دیگر مصوبات صحن علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک بود.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بخشی از اراضی طرح گردشگری دره گردو به عنوان فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گرفته و بخشی نیز با کاربری‌های مختلف در اختیار اشخاص حقیقی است که خرید این اراضی از طرف شهرداری در صحن علنی امروز شورای اسلامی مصوب شد.
نادری بیان کرد: واگذاری ۳۵۰ مترمربع از فضای مجتمع آفتاب و واگذاری ۱۲ قطعه زمین از اراضی کابل‌سازی تک اراک به بانک شهر در ازای مطالبات این موسسه مالی از شهرداری اراک نیز از دیگر مصوبات صحن علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک بود.
وی گفت: سال گذشته و  امسال بیش از چهار هزار میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری اراک پرداخت شده که حدود ۷۸ میلیارد ریال مربوط به بدهی‌های شهرداری به بانک شهر بوده است.

 

نظر شما
پرونده ویژه