کسب رتبه نخست پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی خاطره نویسی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۹۹۱۵
کسب رتبه نخست پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی خاطره نویسی
معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رتبه نخست جشنواره ملی خاطره نویسی را کسب نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر سعید جاودان سیرت، سرپرست بیمارستان معین کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره سه اثر برگزیده داشته و رتبه نخست کشوری در بخش هیئت علمی را کسب نمود و در اختتامیه جشنواره، به صورت ویدئو کنفرانس مورد تقدیر قرار گرفت.

فراخوان جشنواره کشوری خاطره نویسی «عهد جانانه» از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ابتدای امسال منتشر شد و آثار بسیاری از سراسر کشور جمع آوری گردید.

این جشنواره ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده و محورهای آن شامل خاطرات کادر درمان در مراکز درمانی و بهداشتی، خاطرات دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا، خاطرات دانشجویان از فعالیت‌های فرهنگی و جهادی، خاطرات کارکنان و دانشجویان نظام سلامت در دوران بیماری، خاطرات خانواده کادر درمان در دوران شیوع بیماری بود.

لازم به ذکر است اثر منتخب جشنواره بخشی از خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت ، پزشک متخصص عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در مرحله نگارش و تدوین است و در آینده ای نزدیک توسط انتشارات ملی سوره مهر حوزه هنری به چاپ ملی خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز