فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مقابله با کرونا نیازمند اقدام ملی و جهادی است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۰۱۲۵
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت : کنترل و مقابله با بیماری کرونا نیازمند اقدام ملی و جهادی است از این رو اجرای طرح‌های کرونایی باید با رعایت ملاحظات و الزامات دقیق صورت گیرد.

 به گزارش برنا از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گفت : چنانچه مصوبات ستاد ملی کرونا به طور کامل اجرایی نشود، رعایت تقوا نشده است چرا که شرایط کنونی کشور در شرایط جنگ به گونه ای دیگر است و با یک ویروس پرخطر مواجه هستیم و که نیاز است همانند عرصه‌های دیگر نبرد با دشمنان با قاطعیت و جدیت نیز در این راستا ورود کرد .

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز گفت : این طرح همزمان با ستاد ملی کرونا و در راستای مقابله با بیماری کرونا و کمک به آسیب‌دیدگان از این ویروس در سطح ملی ابلاغ شده که در استان مرکزی نیز روز جاری در مسجد ولایت اراک به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد : اعمال محدودیت‌های شدید دوهفته ای کرونایی در کشور فرصت مناسبی در راستای اجرای مطلوب‌تر طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی است و باید اذعان داشت که این طرح در یک بازه زمانی چهار تا شش ماهه پیش بینی و در صورت نیاز بیش از این زمان در سطح کشور و به تبع آن در استان اجرایی می شود.

سردار کریمی هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی خانواده‌ها و محله‌ها دانست و گفت : با اجرای این طرح مسئولان بیش از پیش در کنار مردم قرار گیریم و ارتباط بین مردم ومسئولان بیشتر می شود. وی یاداور شد : طی ۹ ماهه گذشته، مشکلاتی در خصوص قطع نشدن زنجیره بیماری وجود داشته که نیاز است همه تلاشها معطوف به قطع زنجیره بیماری شود و در اولویت اقدامات قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: این طرح" مساجد محور" است و روحانیون مساجد فرمانده این طرح هستند و بنیه این طرح نظارت، هدایت و حمایت است و نباید اجازه داد فشارها منجر به برخورد اجتماعی شود .

سردار کریمی اظهار داشت : در راستای اجرای این طرح کمیته هایی پیش بینی و مسئولان آن نیز مشخص شده است و باید اذعان داشت که اقدامات فنی طرح با دانشگاه علوم پزشکی و مسئولیت عملیاتی طرح با بسیج ، هلال احمر، خانه های بهداشت ، سمن ها، کانون های فرهنگی و موسسات خیریه است .

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان بالاترین شخص کشور، اجرای برنامه‌های مختلف را در شرایط فعلی بر اساس ستاد مدیریت کرونا بیان فرموده‌اند و همگان باید پیرو رهبر معظم انقلاب باشیم تا به واسطه تعامل و همکاری و با یاری خداوند بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم .

 

نظر شما
پرونده ویژه