سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛

دوست دارم فقط تمرکزم روی مسائل فنی تیم باشد / رتبه تک رقمی در لیگ کسب می کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۰۱۳۷
دوست دارم فقط تمرکزم روی مسائل فنی تیم باشد / رتبه تک رقمی در لیگ کسب می کنیم
بعد از حل شدن مشکلات به تیم برگشتم و در اولین تمرین تیم گفتم احساس می‌کنم اولین روز سرمربی‌گری من در آلومینیوم است و از امروز تمرکزمان روی تیم خواهد بود چرا که قبلاً به خاطر مشکلات باشگاه نمی‌توانستیم روی کارهای تاکتیکی و فنی تیم کار کنیم.

به گزارش برنا از اراک ،  رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی دوم لیگ برتر است و دو تیم با باخت به این مسابقه می‌آید. سپاهان چه از لحاظ مهره و چه از لحاظ ساختاری تیم باکیفیتی است و یک باشگاه حرفه‌ای است. اکنون هم با یک کادر جدید در این فصل حضور پیدا کردند و ما همین شناخت کمی از آن‌ها داریم. امیدوارم یک بازی خوب را فردا انجام دهیم و بازی باکیفیتی از هردو تیم شاهد باشیم.

وی درباره وضعیت تیم آلومینیوم گفت: این تیم اولین سال حضورش در لیگ برتر است و قطعا اگر به رتبه تک رقمی برسم مثل این است که قهرمان شده است و رتبه تک رقمی برای ما کم از قهرمانی ندارد و هدف‌مان این است که جزو تیم‌های تک رقمی باشیمو مطمئن باشید که این اتفاق میفتد. 

خطیبی با بیان این‌که من دوست دارم فقط تمرکزم روی مسائل فنی تیمم باشد، گفت: بعد از حل شدن مشکلات به تیم برگشتم و در اولین تمرین تیم گفتم احساس می‌کنم اولین روز سرمربی‌گری من در آلومینیوم است و از امروز تمرکزمان روی تیم خواهد بود چرا که قبلاً به خاطر مشکلات باشگاه نمی‌توانستیم روی کارهای تاکتیکی و فنی تیم کار کنیم. خداراشکر اکنون وضعیت خوبی دارد. تیمی که در حال حاضر داریم زمان می‌برد به هماهنگی برسد اما قول می‌دهم که این تیم بعد از یک ماه یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر خواهد بود.

 

نظر شما