فوتی‌های حادثه پتروشیمی خارگ به ۲ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۰۵۶۱
فوتی‌های حادثه پتروشیمی خارگ به ۲ نفر رسید
مدیر بحران استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در یکی از مخازن پتروشیمی خارگ گفت: در این حادثه یک نفربه سبب ضربه مغزی و یک تن دیگر به سبب جراحت ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد.

 

به گزارش برنا؛ جهانگیر دهقانی با اشاره به حادثه آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ اظهار داشت: این مجتمع اورهال و خاموش بوده که پس از شستشوی یکی از مخازن با مایعات اشتعال‌زا 5 تن از کارکنان این مجتمع هنگام جوشکاری دچار حادثه می‌شوند.

او با بیان اینکه این حریق در کمتر از 15 دقیقه اطفا و خاموش شد گفت: از 5 نفر حادثه دیده یک تن به سبب پرتاب از بلندی با ضربه مغزی جان باخت و 4 نفر دیگر دچار سوختگی شدند.

مدیر بحران استان بوشهر با بیان اینکه بلافاصله چهار نفر حادثه دیده به بیمارستان سوختگی گناوه با شناور ناجی اعزام شدند تصریح کرد: یک نفر دیگر از این حادثه‌دیده‌ها به سبب شدن جراحت سوختگی بامداد امروز در بیمارستان گناوه جان باخت و در واقع 2 نفر در آتش سوزی مجتمع پتروشیمی خارگ جان باختند.

در همین حال بخشدار خارگ با تشریح حادثه آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ خاطر نشان کرد: همه ساله 15 روز  مجتمع پتروشیمی خارگ به سبب تعمیرات خاموش می‌شود که این حادثه در دومین روز از اورهال بودن پتروشیمی رخ می‌دهد.

ناصر ابراهیمی با اشاره به اینکه 5 تن از  کارکنان مجتمع پتروشیمی خارگ در حال جوشکاری یکی از مخازن بودند افزود: این مخزن که با مایعی اشتعال‌زا شستشو شده بود در هنگام جوشکاری دچار آتش سوزی می‌شود که یک نفر از 5 نفر خود از بلندی پرتاب می‌کند و 4 نفر دیگر دچار جراحت سوختگی می‌شوند.

او با بیان اینکه 5 نفر حادثه دیده بلافاصله به بیمارستان صنعت نفت خارگ اعزام شدند گفت: آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ در مدت 10 تا 15 دقیقه مهار شد ولی نوع حادثه که تلفات جانی در بر داشت تلخ بود.

بخشدار خارگ افزود: 4 مصدوم دیگر  این حادثه با شناور ناجی به بیمارستان سوختگی گناوه اعزام شدند که یک نفر دیگر از این سانحه دیدگان بامداد امروز به سبب شدت جراحت سوختگی جان باخت و تعداد فوتی‌ها به 2 نفر رسید.

او بیان کرد: حال سه مصدوم دیگر مطلوب و رضایت بخش اعلام شده است و به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه بالگرد شرکت نفت برای اعزام حادثه دیدگان آماده بود گفت: به سبب تاریکی شب و فاصله زیاد محل فرود این بالگرد تا بیمارستان گناوه، تصمیم بر این شد که با شناور ناجی اعزام شوند.

بخشدار خارگ افزود: در حادثه آتش‌سوزی مجتمع پتروشیمی خارگ به این  مجتمع خسارتی وارد نشد و تنها یک مخزن خالی دچار آتش سوزی و مهار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز