حمیدرضا امیدوار:

اشتباه صد درصد داور باخت تیم آلومینیوم را رقم زد

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۰۶۱۸
اشتباه صد درصد داور باخت تیم آلومینیوم را رقم زد
سرپرست فوتبال آلومینیوم اراک از نحوه قضاوت داور بازی این تیم با سپاهان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش برنا از اراک ، حمیدرضا امیدوار درخصوص بازی شب گذشته افزود: در این بازی تیم ما به هیچ عنوان مستحق شکست نبود و اشتباه صد درصد داور در عدم اعلام آفساید گل سپاهان، باخت تیم آلومینیوم را رقم زد.

وی گفت: اگر داور با اشتباهات خود بازی را تحت تاثیر قرار نمی داد، مطمئناً نتیجه غیر از این رقم می خورد.

امیدوار افزود: متاسفانه داور در نیمه اول با اشتباهات خود باعث عصبی شدن بازیکنان ما شد و تمرکز را از تیم ما گرفت و کارت زرد بی موردی که در دقیقه ۳۶ به دلیل اتلاف وقت به دروازه‌بان ما داد، باعث شد که تیم ما تحت تاثیر قرار گرفته و بازی را با استرس ادامه دهد.

وی گفت: در نیمه اول بازیکن تیم سپاهان به دلیل بازی خطرناکی که انجام داد، می بایست از زمین بازی اخراج می‌شد که نه تنها اتفاق نیفتاد بلکه داور از کارت زرد هم استفاده نکرد.

امیدوار ادامه داد: در صحنه گل سپاهان هم در وهله اول بازیکن حریف به صورت واضح در آفساید بود که متاسفانه اعلام نشد، در ادامه هم قبل از ورود توپ به دروازه، بر روی رامتین سلیمان زاده به شدت خطا شد که شاهد این ادعا خونریزی شدید از ناحیه سر بود که تا پایان بازی ادامه داشت.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان از شکایت این تیم از نحوه قضاوت داور بازی خبر داد و گفت: جهت احقاق حق تیم آلومینیوم، موضوع را از طریق فدراسیون و کمیته داوران پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم در بازی‌های آینده نتایج براساس شایستگی تیم ها رقم بخورد و اشتباهات داوری تاثیر در نتیجه نداشته باشد.

 

نظر شما