استاندار مرکزی:

بسیج سرمایه ارزشمند مردمی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۱۱۲۱
بسیج سرمایه ارزشمند مردمی است
استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج سرمایه ارزشمند مردمی است که در عرصه‌های مختلف کشور خدمات زیادی داشته و در بزنگاه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همواره اثربخش و گره‌گشا بوده است.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در این پیام که نسخه‌ای از آن  در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته قرار گرفت، آورده است: با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ بسیج، این سرمایه ارزشمند در رویارویی با دشمنان و در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ نرم، گام‌های بزرگی را در مسیر خنثی کردن توطئه دشمنان، تقویت روحیه مردمی و کمک به رفع چالش‌های مختلف برداشته و در این مسیر سخت، جانفشانی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی در بخشی از پیام افزوده است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پنجم آذرماه سال ۵۸  با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان افقی روشن و وسیعی از این حرکت مردمی و سراسر افتخار را پیش روی این شجره طیبه پیش بینی کرده بود.

استاندار مرکزی در ادامه این پیام آورده است: هوشمندی و بصیرت عمیق رهبر کبیر انقلاب باعث شد که با به‌کارگیری نیروهای داوطلب مردمی در بدنه انقلاب نوپای ایران، جریانی ایجاد و راه‌اندازی شود که در طول عمر پربار انقلاب اسلامی، همواره نیرویی آماده و ثابت قدم در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل در کشور آماده خدمت رسانی به مردم باشد.

آقازاده اضافه کرده است: خدمت رسانی بسیجیان ایثارگر در دورانی که کشور اسلامی ایران با بیماری کرونا دست به گریبان است در تمامی عرصه‌ها به شکلی مثال زدنی و قابل تقدیر در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز