فرماندار زرندیه:

برای تامین تجهیزات بیمارستانی دغدغه داریم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۱۷۵۴
برای  تامین تجهیزات بیمارستانی  دغدغه داریم
سرپرست فرمانداری زرندیه از همراهی و احساس مسئولیت مردم این شهرستان در اجرای مصوبات ستاد پدافند زیستی قدردانی کرد.

به گزارش برنا از اراک، سیامک سلیمانی ‌ گفت: برای اجرای طرح محدودیت های ویژه مقابله با کرونا در شهرستان زرندیه جلسه هماهنگی شورای تامین و همچنین نشستی با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط برگزار شد تا در نحوه اجرا به رویه ای واحد برسیم.
وی افزود: کنترل ورودی و خروجی های شهرستان زرندیه که در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد از سوی ماموران پلیس راهور و نیروی انتظامی در دست انجام است.
وی ادامه داد: دیروز و امروز از روند اجرای طرح مقابله با کرونا در سطح شهر بازدید کردم و کسبه و بازاریان هم در زمینه رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا  نیز همراهی بسیار مناسبی دارند.
سرپرست فرمانداری زرندیه گفت: رویه ما در زمینه محدودسازی فعالیت غرفه های صنفی طبق نظر استاندار مرکزی مبتنی بر توجیه و اقناع سازی شهروندان و کسبه است و به همین دلیل شهروندان با درک شرایط و برای حفظ سلامت خود و همنوعان شان،  پای کار هستند.
 وی گفت: تاکنون مواردی از تمرد یا رعایت نکردن مصوبات ستاد پدافند زیستی از سوی اصناف و بازاریان شهرستان زرندیه گزارش نشده است.
سلیمانی در مورد صدور مجوز تردد برای مدیران صنعتی شهرستان زرندیه، گفت: ۲ روز قبل از اجرای طرح محدودیت های ویژه مقابله با کرونا در جلسه ای نسبت به تسهیل در فرایند صدور مجوز و تردد بدون مشکل فعالان بخش صنایع به نتیجه رسیدیم و با استفاده از بانک اطلاعاتی شرکت های صنعتی، برگه های تردد را با هماهنگی دستگاههای ذیربط صادر و در اختیار آنها قرار دادیم.
وی در مورد وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان که در شهر مامونیه واقع است، گفت: در زمینه تامین تجهیزات دغدغه هایی داریم و در حال پیگیری هستیم.
وی افزود: امیدواریم با اجرای موفق طرح محدودیت های ویژه مقابله با کرونا روند ابتلا با قطع زنجیره سرایت ویروس کاهش یابد تا نگرانی عمده ای برای فصل سرما و پیک چهارم نداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز