معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛

کشف راز قتل در شازند پس از پنج سال

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۲۹۵۵
کشف راز قتل در شازند پس از پنج سال
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: راز قتلی در شهرستان شازند پس از پنج سال کشف شد.

به گزارش برنا از اراک، سرهنگ  محمد خلجی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل زنی حدود ۶۷ ساله در دی‌ماه سال ۱۳۹۴،از سوی مقام قضایی در یکی از روستاهای اطراف شازند با توجه به اهمیت و حساسیت آن، موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیورآلات بوده است. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به خواهرزاده مقتول که زنی با سوابق مصرف مواد مخدر است مظنون شدند، که با دستور مقام قضایی فرد مذکور برای انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شازند منتقل شد. 
سرهنگ خلجی تصریح کرد: متهم که در بازجویی‌های متعدد فنی و تخصصی و با ارایه دلایل محکم در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل خاله خود اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشت که در دی‌ماه سال ۱۳۹۴ با همدستی سه مرد که همه اعتیاد به مواد مخدر دارند و به قصد سرقت طلاجات مقتول به منزل وی در یکی از روستاهای اطراف شازند مراجعه می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در ادامه اظهارات متهم مشخص شد ۲ نفر از سارقان به قصد سرقت به داخل منزل رفته و خواهرزاده مقتول و فرد چهارم در خارج از منزل مشغول نگهبانی بودند که سارقان پس از سرقت دست و پای مقتول را بسته و وی را در زیر پتو محبوس می‌کنند که پس از گذشت چند ساعت این زن به دلیل بیماری آسم در زیر پتو خفه می‌شود.

سرهنگ خلجی بیان کرد: پس از اعترافات خواهرزاده مقتول یکی از همدستان وی بلافاصله دستگیر و دیگر همدست نیز تحت تعقیب است.
وی گفت: یکی دیگر از متهمان اصلی نیز در زندان بسر می برده که به دلیل بیماری در حبس فوت کرده است. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری  همدست متهمان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز