رشد دو برابری انتصاب مدیریتی زنان در یک سال و نیم اخیر

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۳۱۷۳
رشد دو برابری انتصاب مدیریتی زنان در یک سال و نیم اخیر
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، به رشد بسیار خوب انتصابات زنان در مدیریت ادارات استان و شهرستان های تابعه در طی چند سال اخیرخبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نادیا صداقت در مراسم معارفه رودابه بهادر منفرد به‌عنوان اولین سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مارگون با اشاره به لزوم اعتماد مدیران به توانمندی های گسترده زنان در ادارات دولتی، به رشد بسیار خوب انتصابات زنان در مدیریت ادارات استان و شهرستان های تابعه در طی چند سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در یک سال و نیم اخیر، این رشد از حدود ۶ درصد به حدود ۱۲ درصد رسیده است. 

 صداقت همچنین در این جلسه که با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرماندار شهرستان مارگون برگزار شد؛ از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جهت اعتماد به مدیریت زنان و انتصاب یک بانو به عنوان سرپرست این اداره تازه تاسیس، قدردانی کرد و انتصابات زنان در مدیریت ها را از مهمترین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید دانست. وی اظهار داشت این انتصابات در راستای عمل به سند ارتقاء وضعیت زنان می باشد.

قابل ذکر است رودابه بهادر منفرد، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، پیش‌ از این به عنوان کارشناس صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مشغول به فعالیت بود.

شهرستان تازه تاسیس مارگون در دی ماه ۱۳۹۸ طبق تصمیم هیات دولت تشکیل شد.

 

نظر شما