برگزاری رویداد ملی شعر آیینی « سوگواره ایل» در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۳۱۹۵
برگزاری رویداد ملی شعر آیینی « سوگواره ایل» در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مجری نخستین سوگواره ملی شعر آیینی «ایل» ویژه اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد در اواسط آذرماه ۱۳۹۹ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علیرضا دولت آبادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دبیرخانه این سوگواره ملی در ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و برنامه ریزی های لازم نیز برای اجرای هر چه مطلوب تر آن انجام شده است. 

وی افزود: تمامی مراحل این سوگواره ملی با توجه به شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری و سامانه ‌ای انجام خواهد شد.   

مدیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چند کارگاه آموزشی شعر به طور مجازی در طول اجرای این سوگواره ملی برای شرکت کنندگان برگزار می شود. 

دولت آبادی عنوان کرد: آثار منتخب این سوگواره ملی به زودی در قالب کتاب چاپ و منتشر می ‌شود. 

وی ابراز داشت: هدف از اجرای این سوگواره ملی کشف و پرورش استعدادهای هنری در مساجد، تولید و عرضه آثار هنری مطلوب و ایجاد رقابت سالم هنری بین جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی، هنری مساجد است. 

دولت آبادی گفت: علاقمندان شرکت در این سوگواره ملی می‌ توانند آثار خود در ۲ بخش شعر کلاسیک و آزاد با موضوع های قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایرانی را در سامانه ملی «بچه‌ های مسجد» به نشانی اینترنتی  www.bachehayemasjed.ir ثبت کنند. 

وی اظهار داشت: این سوگواره ملی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و معاونت فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز