سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛

مس از کادر فنی و بازیکنان تاثیرگذاری برخوردار است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۷:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۳۲۰۵
مس از کادر فنی و بازیکنان تاثیرگذاری برخوردار است
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی شناسایی شده و اگرچه در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما تمام تلاشمان را برای کسب امتیاز به‌کار می‌گیریم.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی  در نشست خبری آنلاین پیش از دیدار با تیم فوتبال مس رفسنجان، افزود: در بازی اول آلومینیوم از روند تیم و مسائل کلی باشگاه رضایت نداشتم اما در بازی دوم مقابل سپاهان اصفهان شرایط تیم بهتر و روند رو به رشد داشتیم.

وی ادامه داد: بدون شک شرایط تیم آلومینیوم نسبت به ۲ بازی گذشته بهتر شده و بعد اینکه تیم مس رفسنجان  از کادر فنی و بازیکنان تاثیرگذاری برخوردار است امیدواریم استراتژی و تاکتیک‌های برنامه ریزی شده بتواند نتیجه بازی  به نفع ما رقم بزند.
سرمربی تبم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان  بلافاصله بعد از صعود به لیگ برتر نسبت به جذب بازیکن و تکمیل کادر فنی اقدام کرد و به این لحاظ از تیم آلومینیوم جلوتر است اما ما در بازی  از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و با استفاده از این فرصت ارزشمند می‌توانیم بازی قابل قبولی را انجام بدهیم.
وی در خصوص شرایط دروازه‌بانان تیم آلومینیوم هم گفت: هم اکنون چهار دروازبان برای این تیم جذب شده و هر کدام بتوانند بهتر از موقعیت‌های خود در تمرینات و بازی‌های پیش رو استفاده کنند، به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان می‌روند.

 

نظر شما
پرونده ویژه