سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛

مس از کادر فنی و بازیکنان تاثیرگذاری برخوردار است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۷:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۳۲۰۵
مس از کادر فنی و بازیکنان تاثیرگذاری برخوردار است
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی شناسایی شده و اگرچه در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما تمام تلاشمان را برای کسب امتیاز به‌کار می‌گیریم.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی  در نشست خبری آنلاین پیش از دیدار با تیم فوتبال مس رفسنجان، افزود: در بازی اول آلومینیوم از روند تیم و مسائل کلی باشگاه رضایت نداشتم اما در بازی دوم مقابل سپاهان اصفهان شرایط تیم بهتر و روند رو به رشد داشتیم.

وی ادامه داد: بدون شک شرایط تیم آلومینیوم نسبت به ۲ بازی گذشته بهتر شده و بعد اینکه تیم مس رفسنجان  از کادر فنی و بازیکنان تاثیرگذاری برخوردار است امیدواریم استراتژی و تاکتیک‌های برنامه ریزی شده بتواند نتیجه بازی  به نفع ما رقم بزند.
سرمربی تبم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان  بلافاصله بعد از صعود به لیگ برتر نسبت به جذب بازیکن و تکمیل کادر فنی اقدام کرد و به این لحاظ از تیم آلومینیوم جلوتر است اما ما در بازی  از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و با استفاده از این فرصت ارزشمند می‌توانیم بازی قابل قبولی را انجام بدهیم.
وی در خصوص شرایط دروازه‌بانان تیم آلومینیوم هم گفت: هم اکنون چهار دروازبان برای این تیم جذب شده و هر کدام بتوانند بهتر از موقعیت‌های خود در تمرینات و بازی‌های پیش رو استفاده کنند، به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان می‌روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز