استاندار آذربایجان شرقی: 

بسیج مایه خیر و برکت است/ وحدت و همدلی رمز نجات کشور است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۳۲۳۹
بسیج مایه خیر و برکت است/ وحدت و همدلی رمز نجات کشور است
استاندار آذربایجان شرقی وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف را رمز اصلی حل مشکلات کشور دانست و بر همکاری ویژه تمامی مجموعه‌ها با یکدیگر برای خدمت به مردم و ریشه‌کن کردن بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی با حضور در محل فرماندهی سپاه عاشورا، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت و اظهار داشت: حضور همه جانبه و قدرتمند اقشار مختلف مردم در تمامی عرصه‌های حساس و خطیر از عوامل اصلی امنیت و اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در فعالیت‌های مختلفی چون اردوهای جهادی و رزمایش کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: بسیج، همواره منشا خیر و برکت بوده و توانسته ماموریت‌های محوله خود را با دقت و موفقیت به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: بدون شک، حضور بسیجیان در کارزار مبارزه با بیماری کرونا نیز موثر و ثمربخش خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت محله محور بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری ویژه و شبانه روزی دولت و نیروهای مسلح، شاهد ریشه‌کن‌شدن بیماری کرونا باشیم.

جانشین سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: امام خمینی(ره) با دستور تاسیس نیروی مردمی بسیج؛ عزت و افتخار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

سردار عباسقلیزاده با قدردانی از تلاش‌های استاندار و مدیران استانی برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: افتخار می‌کنیم که مدیران ما علاوه بر خدمت صادقانه به مردم، مدال افتخارآفرین بسیجی بودن را نیز بر سینه دارند.

تعدادی از معاونان و مدیران کل استانداری نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز