پلمپ دو باشگاه متخلف در شهرستان چرام

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۳۳۵۸
پلمپ دو باشگاه متخلف در شهرستان چرام
محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام از پلمپ دو باشگاه متخلف در این شهرستان بدلیل عدم رعایت قوانین و سرپیچی از دستورات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام از پلمپ دو باشگاه متخلف در این شهرستان بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و سرپیچی از دستورات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.
 
رحمت الله محمدی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام با بیان این خبر  اظهار داشت:باتوجه به مصوبات ستاد کرونا کشور و شهرستان چرام جهت جلوگیری از گسترش بیماری منحوس کرونا دو باشگاه بدنسازی متخلف در این شهرستان پلمپ شد.
محمدی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام ادامه داد:در این ایام چندین مرتبه تذکرات شفاهی و کتبی به باشگاه جهت تعطیلی داده شده اما رعایت نکردند.
 
وی افزود :باهماهنگی دادستان ،فرمانداری،شبکه بهداشت ،امور صنفی،و پلیس اماکن دو باشگاه بدنسازی پوریای ولی و برنا بدلیل سرپیچی از مقررات و عدم تعطیلی در شرایط کرونا پلمپ شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام اظهار داشت :باتوجه به وضعیت نارنجی شهرستان چرام ،کلیه سالن های ورزشی ،بدنسازی ها و استخرها تعطیل و اماکن رو باز با توجه به مصوبات کرونا در حال فعالیت هستند.
 
رحمت الله محمدی تصریح کرد:25هیات ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و 6 باشگاه ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز