دستگیری سارق طلاجات در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۳۳۷۲
دستگیری سارق طلاجات در چهارمحال و بختیاری
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 2 محموله کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری سارق به عنف طلاجات در استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ عبدالرضا قاضی‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان لردگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از هماهنگی قضائی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه سواری پژو حامل بار قاچاق شناسائی و با رعایت نکات ایمنی متوقف شدند.

او خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها، دو دستگاه ماشین ظرفشویی، دو دستگاه ماکروفر، هفت دستگاه آبمیوه‌گیری، چهار دستگاه آرام پز، هشت دستگاه ماکت هواپیما، 44 دست لنت خودرو، 990 کیلوگرم پودر گوجه‌فرنگی و 507 عدد لامپ قاچاق کشف، 2 قاچاقچی دستگیر و هر 2 دستگاه خودرو توقیف شد.

قاضی‌زاده اضافه کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از یک خانم مسن در شهرستان سامان نیز دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی یک متهم در این رابطه شناسائی و مشخص شد که با همدستی 2 متهم دیگر اقدام به سرقت طلاجات نموده و اموال مسروقه را در یکی از طلافروشی‌های شهرکرد به فروش رسانده‌ است.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی و احضار نامبردگان به پلیس آگاهی از آنان بازجوئی شد که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند ولی در نهایت در مواجهه با ادله جمع آوری شده راهی جز اعتراف پیش روی خود ندیدند و به انجام سرقت اعتراف و مشخصات مالخر را نیز اعلام کردند.

او با اشاره به ارجاع متهمین به مراجع قضائی تاکید کرد: از تمامی شهروندان خواهمشندیم در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز