زندانیان جامعه هدف خدمات مختلف سپاه فتح/آزادی هزار زندانی جرائم غیر عمد در هفته بسیج

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۳۸۲۰
زندانیان جامعه هدف خدمات مختلف سپاه فتح/آزادی هزار زندانی جرائم غیر عمد در هفته بسیج
در دیدار مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویر احمد با معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان بر لزوم همکاری فی مابین و کمهای اجتماعی، فرهنگی ، پزشکی و هرگونه معاضدت مؤمنانه تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویر احمد با معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان دیدار و گفتگو کردند.

منصور بیژنی، مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویر احمد در این جلسه با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه در همه عرصه ها بسیج به عنوان یک نیروی کارآمد همیشه در صحنه بوده است، عنوان کرد: امروز سپاه و بسیج با توان و کارآمدی بالا به عنوان یک بازوی توانمند در کمک به زندانهای کشور در همه زمینه ها، پرشورتر از همیشه در میدان عمل است تا جائیکه در هفته بسیج توانسته است ۱۰۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را در زندان های مختلف کشورآزاد کند.

وی گفت: زندانهای نظام اسلامی ما بر پایه تغییر رفتار و باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته، و برنامه های اصلاحی و تربیتی است که اگر اقدامات تربیتی بر پایه آموزه های دینی در زندانها جاری و ساری نباشد، زندانیان با آسیب های بیشتر همراه با عقده های درونی وارد جامعه می شوند.

 بیژنی خاطرنشان کرد:الحمدلله با برنامه ریزی های مدون و اصولی در زندان های استان با اصل توجه به کرامت انسانی زندانیان بر پایه برنامه های تربیتی شاهد نتایج خوب و اثر بخشی در تغییر رفتار آنان می باشیم.

این مقام ارشد زندان های استان افزود: زندانیان محصول همه جامعه هستند لذا سازمان زندان ها به تنهایی نمی تواند بار مسؤلیت نگهداری و امور تربیتی، رفاهی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی آنها را بر عهده بگیرد اما این مسؤلیت خطیر به همراهی و همگامی دیگر دستگاهها و نهادها امکان پذیر است.

بیژنی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه می توانند در قالب گروه های جهادی در زمینه های مورد نظر و نیاز زندان ها کمک کار و یاری گر ما باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان در این دیدار با بیان اینکه فرماندهی سپاه فتح استان بر این عقیده است که زندانیان به عنوان یکی از جامعه های هدف سپاه هستند، تصریح کرد: با نشست هایی که با معاونین و مسؤلین واحدهای مختلف سپاه برگزار شد، تأکید شد که زندانیان استان به عنوان پایلوت و جامعه هدف مستحق همه کمکهای این نهاد انقلابی باشند.

سرهنگ پاسدار برومند زاده گفت: ما در زمنیه های اعزام گروه های جهادی اعم از پزشکی، فرهنگی ، اجتماعی به زندان ها و همچنین کمکهای های مؤمنانه به خانواده های نیازمند زندانی اهتمام جدی خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز