در طرح ممنوعیت تردد کرونایی۲۵۰ خودروی غیربومی و بومی در مبادی ورودی و خروجی یاسوج جریمه شدن

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۳۹۹۸
در طرح ممنوعیت تردد کرونایی۲۵۰ خودروی غیربومی و بومی در مبادی ورودی و خروجی یاسوج جریمه شدن
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبوراحمد گفت: ۲۵۰ خودروی غیربومی و بومی در مبادی ورودی و خروجی یاسوج، مرکز این استان به دلیل عدم توجه به محدودیت‌های منع تردد کرونایی، توسط ماموران پلیس جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم کیقباد مصطفایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از اول آذر در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا محدویت‌های ترافیکی در دست اجراست، اظهار داشت: در چهار روز اول اجرای این طرح، این تعداد خودرو مشمول جریمه پنج و ۱۰ میلیون ریالی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت، چهار هزار و ۸۵۰ دستگاه خودرو نیز در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان تذکر شفاهی ماموران را دریافت کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه تردد در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است گفت: همه وظیفه داریم در حد توان برای کمک به کادر درمانی و بیمارستانی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه محدویت‌های کرونایی را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: هرگونه تردد در این مناطق با اعمال جرایم سختگیرانه همراه خواهد بود.

مصطفایی ادامه داد: بر اساس این طرح هرگونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی درشهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح کاملاً ممنوع است.

وی ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی را برای پلاک های غیر بومی ممنوع اعلام کرد و گفت: افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند باید از مسیرهای کمربندی و مسیرهای که در رابطه با تردد تعیین شده عبور کنند تا مشمول اعمال قانون و جریمه نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز