حمید گوگوچانی ؛

کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت جابه جایی مسافر در راه‌آهن اراک

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۴۷۳۴
کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت جابه جایی مسافر در راه‌آهن اراک
مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: ظرفیت جابه جایی مسافر در راه‌آهن این شهرستان در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش برنا از اراک، حمید گوگوچانی  افزود: ظرفیت ۲۳۷ هزار و ۸۹۶ نفر صندلی در راه آهن اراک وجود دارد که در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه فروش بلیت نصف آن به شرکت‌های مالک قطارهای مسافری داده شده‌ و اکنون برای ۲ نفر در هر کوپه بلیت صادر می‌شود.

وی ادامه داد: مسافران شهر اراک ۳۹ درصد از ظرفیت قطارهای ایجاد شده در راه آهن این شهرستان را خریداری کرده‌اند.

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: قطارهای مسافری برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا هر روز ضد عفونی می‌شوندو تمامی کوپه‌ها و سالن‌ها پس از ضدعفونی تا ورود مسافر در مهر و موم هستند.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای مقابله با انتقال ویروس کرونا در صورت مشاهده افراد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در ایستگاه‌های راه‌آهن و قطارها رئیس قطار موظف است فرد را به اورژانس یا نماینده اورژانس معرفی و در صورت سوار شدن محل‌ها حضور بیمار ضد عفونی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اتصال لینک صدور بلیت قطارهای مسافری به سامانه بهداشت برای افراد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ تا تعیین و تکلیف وضعیت بیماری برای آنان بلیت صادر نمی‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز