طی پیامی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۴۸۹۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور را تسلیت گفت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دنبال ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، پیام تسلیت و تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه در ترور این شهید گفت: شهادت دانشمند ممتاز، مخلص و بی‌ادعای کشورمان، شهید مظلوم دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانو‌اده مکرم و داغدار ایشان، دولت خدمتگذار و ملت سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 در این پیام آمده است: اقدام تروریستی دولتی با محور آمریکایی _ صهیونیستی، پژوهشگری برجسته که طی ماه‌های اخیر تمام توش و توان خود را در مسیر نوآوری و اختراعات جدید برای مبارزه با کووید ۱۹ در سازمان پژوهش وزارت دفاع صرف کرده بود ،از بشریت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:پر واضح است که خون مطهر و مقدس فخری‌زاده‌ها چراغ راه روشن پیشرفت علمی،دفاعی و صنعتی کشور را پر فروغ تر نموده و ملت را در مسیر فتح قله‌های سرافرازی مصمم تر و چشم انداز آینده را  بسیار پر امیدتر نمایان ساخته است.

 

نظر شما