تلاش راهداری کهگیلویه در بازگشایی راه‌های روستایی دیشموک

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۵۲۹۵
تلاش راهداری کهگیلویه در بازگشایی راه‌های روستایی دیشموک
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت: در منطقه دیشموک از شروع اولیه بارش باران حضور پیدا کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی دیانتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از همکارن خود در حوزه راهداری استان و شهرستان اظهار کرد: از میان بخشهای چهار گانه شهرستان کهگیلویه، دهدشت، سوق، چاروسا و دیشموک دو حوزه دیشموک و چاروسا به علت صعب‌العبوری و کوهستانی بودن در موقع بارش دچار مشکل راه و انسداد می‌شوند.

وی گفت: از شروع اولیه بارش باران در منطقه دیشموک حضور پیدا کردیم و در حال حاضر راههای ارتباطی کلیه روستاهای دیشموک  به جزء سرگچ، رودسمه و آجم باز هستند و تردد به سهولت امکان‌پذیر است.

دیانتی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو دستگاه لودر در منطقه دیشموک و چاروسا جهت رفع مشکلات راهی مستقر هستند عنوان کرد: در منطقه دیشموک علاوه بر لودر یک دستگاه گریدر مستقر و در هنگام مسدود شدن راههای منطقه دیشموک جهت بازگشایی اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: راهداران در راهدارخانه چاروسا مستقر هستند و به محض مسدود شدن راهها  اقدامات لازم جهت بازگشایی انجام می‌شود.

دیانتی به قطعی راههای منطقه آجم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه منطقه آجم از طرف بویراحمد جهت رفع مشکلات خود به استان نزدیکتر هستند بازگشایی راهها از این مسیر فعلا امکان‌پذیر نیست و بعد از بارندگی تردد این روستاها از راه بردکر امکان‌پذیر می‌شود.

وی گفت: قطعی راه در روستای سرگچ و پایین دست سد بالیاب که همان روستاهای پای‌پره و رودسمه است مشکلات بازگشایی خواهیم داشت که بعد از بارندگی با اجرای پل لوله‌گذاری در مسیر رودسمه رفع مشکل این دو رستا را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

وی اذعان کرد: در حال حاضر راههای ارتباطی تنگ چویل، اسفندان، درغک، چندار، ریزک، بنه‌کلو، دشتک، مورخانی، بناری، تنگ‌سوخته، تنگ‌تی‌، لیراب، باز هستند و تردد به سهولت امکان‌پذیر است.

دیانتی ضمن تقدیر و تشکر از مردم روستاهای دیشموک گفت: از مردم تقاضا دارم در هر روستایی که واقع هستند در صورت هرگونه قطعی راه و مسدود شدن با اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه مشکل خود را در میان تا در اسرع وقت رفع مشکل گردد.

 

نظر شما