ابوالفضل یوسفی:

تمامی تیم های ورزشی زیر چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند / برخی افراد ورزش استان را محملی برای انجام فعالیت های انتخاباتی تبدیل نکنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۵۵۵۰
تمامی تیم های ورزشی زیر چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند / برخی افراد ورزش استان را محملی برای انجام فعالیت های انتخاباتی تبدیل نکنند
 رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : تمامی تیم های ورزشی زیر چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارند و باید اذعان داشت که صنایع استان نیز حمایت های لازم را از تیم های ورزشی استان دارند .

به گزارش برنا از اراک،  ابوالفضل یوسفی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا  با اشاره به مبحثی که در خصوص تیم خوشه طلایی در یکی از رسانه های  ساوه مطرح شده بود ، بیان داشت: تیم خوشه طلایی ساوه همواره مورد حمایت ، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بوده و هست به گونه ای سال گذشته نیز اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال در راستای تامین زیرساخت های ورزشی استادیوم و زمین چمن فجر ساوه در اختیار  فوتبال ساوه گذاشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه به فعالیت خود ادامه می دهد گفت : این استادیوم همانند مابقی دیگر زمین چمن ها، نیاز به بهسازی و اورهال دارد که در اسرع وقت این مشکل رفع می شود .

یوسفی تصریح کرد : هفته آتی تیم خوشه طلایی ساوه در استادیوم چمران ، میزبان مسابقات است اما نکته مورد اهمیت آن است که تمامی تیم های ورزشی که در شهرستان ساوه فعالیت دارند ، به واسطه تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و صنایع ساوه، مورد حمایت ویژه قرار دارند و گام های موثری در راستای رفع مشکلات ورزش استان و شهرستان برداشته می شود .

وی اظهار داشت : امید است بتوانیم با مساعدت و تعامل اسپانسر قوی تری ، تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ یک، نتایج مناسبی کسب و به مسابقات لیگ برتر فوتبال صعود کند .

رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد : این سوال مطرح است که خانه صنعت ساوه در راستای حمایت از ورزش این شهرستان چه اقداماتی انجام داده است و زیبنده نیست که برای افراد مباحثی غیر کارشناسی در فضای مجازی و رسانه ای استان مطرح و تفرقه افکنی کنند و به ورزش استان آسیب وارد کنند .

یوسفی یادآور شد : تمام تیم های ورزشی استان زیر چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارند و تیم خوشه طلایی ساوه نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که مسئولین اداره کل با مدیران ، سرمربیان و مسئولین این تیم تعامل و همکاری لازم را دارند و در راستای رفع مشکلات این تیم لز هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی ضمن تقدیر از حمایت همه جانبه تمامی صنایع شهرستان ساوه از تیم های ورزشی خاطر نشان کرد: انتظار می رود که خانه صنعت حمایت های لازم را بیش از پیش از تیم های ورزشی شهرستان ساوه داشته باشد و امید است با توجه انتخابات پیش رو برخی افراد ورزش استان را محملی برای انجام فعالیت های انتخاباتی نکنند و به ورزش استان آسیب وارد نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز