آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۹۹/۹/۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۵۶۹۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۹۹/۹/۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ساعت گذشته، متاسفانه ۶ هم استانی به علت ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۴۰۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۷نفر مبتلای قطعی و٣٠ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۶۱۷۲ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه اضافه کرد: با توجه به بارندگی در استان تعداد نمونه های انجام شده کم بوده است و از ۱۰۲ نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد و دنا می باشد.

دکتر یزدانپناه افزود: به رغم تمامی تلاش ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل درمانی استان در رسیدگی و درمان بیماران و فعالیت های ارزشمند آنها در کنترل و مهار این بیماری خطرناک، متاسفانه شاهد این هستیم که درصد مبتلایان به این بیماری رشد فزاینده ای دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم ضمن رعایت موازین و‌پروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی ما را در کنترل این بیماری مرگ بار یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز