معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت:

استان مرکزی جایگاه دوم جهش تولید کشور را به دست آورد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۲
استان مرکزی جایگاه دوم جهش تولید کشور را به دست آورد
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: براساس ارزیابی وزارت صمت، این استان با تحقق تمامی شاخص‌های ابلاغی، رتبه دوم جهش تولید کشور را به دست آورد.

به گزارش برنا از اراک  ، رضا اشتری  افزود: براساس همین ارزیابی، استان مرکزی در تحقق جهش تولید در سه ماه نخست امسال در رتبه پنجم بود اما اکنون بعد از استان یزد رتبه دوم کشور را از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: توسعه تولید و ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی همراه با اجرای نقشه راه، مدیریت بازار و تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری پنج شاخص اصلی ابلاغی از وزارت صمت بود که استان مرکزی در تمامی این موارد موفق عمل کرد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صمت استان مرکزی اظهار داشت: راه‌اندازی ۷۰ واحد صنعتی راکد در این استان امسال هدفگذاری شد که در ۶ ماه نخست امسال ۳۳ واحد راکد راه‌اندازی شد که ۱۱۰ درصد تحقق برنامه در این موررد رقم خورد.

اشتری بیان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸، صدور جوازهای تاسیس، وصول حقوق دولتی معادن، حمایت همه‌جانبه از صادرکنندگان و برگزاری کارگروه‌ها و ستادهای مختلف به خصوص تسهیل و رفع موانع تولید امسال در استان مرکزی افزایش داشته بر همین اساس گام بلندی در راستای تحقق جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب برداشته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز