تعاونی های جوانان در استان تشکیل می شوند

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۶۲۹۹
تعاونی های جوانان در استان تشکیل می شوند
با امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، اولین تعاونی های ویژه تشکل های مردم نهاد با خط اعتباری 2 هزار میلیاردی تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سازمان های مردم نهاد استان و جوانان 18 تا 35 سال سن با این تفاهم نامه می توانند نسبت به تشکیل تعاونی اقدام و از اعتبارات ویژه این طرح بهره مند شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان گفت: جوانان در جامعه امروز با دغدغه های بزرگی از جمله اشتغال، مسکن، ازدواج روبرو هستند و این طرح می تواند باعث استفاده این اقشار از ظرفیت های قانونی و تسهیلات دولتی شود.

حمید کریمی افزود: این طرح حلقه مفقوده پیوند بین بدنه اجتماعی جوانان با دستگاه های دولتی بود و 71 تشکل مردم نهاد از سراسر استان می توانند با معرفی نامه این اداره کل در تمامی گرایشات اقتصادی فعالیت داشته و از آموزش های عمومی و تخصصی در این مسیر استفاده کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: افزایش مشارکت اجتماعی مردم، واگذاری فعالیت های دولتی و خصوصی به جوانان و ایجاد عدالت اجتماعی ازمهمترین اهداف این طرح است.

سید حفیظ الله فاضلی واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی را اولویت اول خود برشمرد و افزود: استفاده از تسهیلات، امکانات، کمک های بلاعوض و آموزش رایگان در این طرح دیده شده است که امیدواریم موجب افزایش سهم تعاونی ها در اشتغال و درآمدزایی باشد.

دبیران تشکل ها و جوانان 18 تا 35 سال می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز