۲۰ پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۶۳۹۹
۲۰ پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از سال ۹۸ تاکنون ۴۳ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسیده است. و در دهه فجر امسال بالغ بر ۲۰ پروژه را نیز افتتاح خواهیم نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلال پورانفرد اظهار کرد: در آینده نزدیک راه اندازی پروژه های کلینیک دهدشت و بیمارستان نرگسی گچساران را خواهیم داشت که تاکنون پیشرفت متوسط فیزیکی بیمارستان نرگسی گچساران 92 درصد می باشد که 90 درصد تجهیزات آن خریداری شده، ۱۰ درصد باقیمانده نیز در حال مرحله خرید و استعلام می باشد.

وی اذعان داشت: بیمارستان بهمئی نیز بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که بخش زیادی از تجهیزات بیمارستان خریداری شده و مابقی در حال خرید و استعلام می باشد و هیچگونه مشکلی جهت خرید تجهیزات نداریم و هزینه‌های انشعابات نیز پرداخته شده است.

وی بااشاره به دیگر بیمارستانهای در حال ساخت استان اضافه کرد: برای بیمارستان سی سخت نقشه آن تایید شده و مرحله خاکبرداری نیز انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان لنده نیز در فاز اول 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال اجرای ستون هستند و همچنین در مورد موضوع  بیمارستان پاتاوه نیز باید به این نکته اشاره کرد که مراحل اولیه به این روش است که ابتدا باید زمین اهدایی باید به نام دانشگاه علوم پزشکی ثبت شود تا مراحل بعدی انجام گیرد. هنوز مراحل تحویل زمین به دانشگاه انجام نشده است و در حال پیگیری می باشد.

وی در ادامه با اشاره به امور قراردادهای دانشگاه علوم‌پزشکی نیز عنوان کرد: رویکرد ما در واگذاری مناقصات و استعلام کمترین قیمت ها بوده یا نزدیک ترین قیمت به پایین را انتخاب می‌کنیم، اگر پیمانکاری با این رویه مشکل داشته باشد در این خصوص اجازه باز کردن مناقصه را نخواهد داشت.

پورانفرد تصریح کرد: برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی نیز مقرر شد هر پیمانکار با دانشگاه حساب مشترکی ایجاد نمایند تا پول وارد شده به حساب مشترک طبق قرارداد و دقیق به آنها پرداخت گردد.

وی در پایان گفت: در بحث قراردادهای عمرانی نیز شاید پس از سال ها دانشگاه علوم پزشکی امسال هفت پروژه را به صورت ماده ۴۶، خلع ید نمودیم و باید این نکته را یادآوری کرد که ما با پیمانکارها تعارف نداریم و نمی توانیم از پول بیت المال هزینه‌های مازاد کنیم. ما معتقدیم بخش خصوصی باید تقویت شود اما نه به قیمتی که دانشگاه آسیب ببیند و راه‌های قانونی دیگری وجود دارد که برای جبران ضرر نیروهای شرکتی قطعاً استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز