مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله :

توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲۱
توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ابتدای امسال تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش برنا از اراک، امید محترمی افزود: ارزش مجموع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده در استان مرکزی ۷۰۰ میلیارد ریال است که از محل منابع بسیج سازندگی، سپاه روح‌الله، نهادهای حمایتی، موقوفات، دستگاه‌های اجرایی و کمک خیران تامین شده است. 

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی استان مرکزی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه، پنیر و گوشت است که ارزش هر بسته بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی در اردیبهشت و خردادماه امسال برگزار شد که در این اقدام فرهنگی بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی نیز از اواخر مرداد ماه امسال در ۲ مرحله در دهه کرامت و امامت و دهه نخست ماه محرم انجام شد که طی آن ۵۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بخش سوم مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنان استان مرکزی نیز از  آبان‌ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد. 

محترمی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده بیش از ۲۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان سال جاری بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز