رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر به ۸۵ درصد رسید

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۷۲۰۰
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر به ۸۵ درصد رسید
استاندار بوشهر با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تردد خودروها در استان نسبت به آذرماه سال گذشته گفت: میزان رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر بیش از ۸۵ درصد است.

به گزارش برنا؛ عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: هدف دشمنان کند کردن سرعت پیشرفت ایران اسلامی است ولی به این هدف خود نخواهند رسید.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسیر توسعه علم و فناوری در ایران اسلامی با این ترورها متوقف نخواهد شد افزود: چراغ علم و دانش با شهادت یک دانشمند بزرگ خاموش نمی‌شود و شهادت این دانشمند هسته‌ای کوچک‌ترین وقفه‌ای در این مسیر علمی ایجاد نمی‌کند.

او با تقدیر از مردم و بازاریان و اصناف مختلف در جریان محدودیت‌های مقابله با کرونا اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز است و دیگر شهرستان‌ها زرد و نارنجی هستند.

استاندار بوشهر ادامه داد: رنگ‌بندی‌های کرونایی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود و امیدواریم با توجه به کاهش میزان بستری‌های کرونایی و مبتلایان شاهد تغییر در وضعیت رنگ‌بندی بوشهر باشیم.

گراوند با اشاره به اینکه تابستان امسال تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر به بیش از ۳۴۰ نفر می‌رسید، که اکنون شاهد کاهش بیش از ۵۰ درصدی بستری‌های کرونایی در استان هستیم.

کاهش ۵۰ درصدی تردد خودروها 

او همچنین از کاهش ۵۰ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر نسبت به آذرماه سال قبل خبر داد و بیان کرد: مهمترین عامل شکستن زنجیره انتقال و انتشار ویروس پرهیز از تجمعات است.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای تداوم مهار بیماری کرونا و رعایت سخت‌گیرانه پروتکل بهداشتی است.

او ادامه داد: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ممنوع است چراکه هرگاه تجمعی شکل بگیرد زمینه شیوع بیماری کرونا فراهم می‌شود.

گراوند همچنین از ممنوع بودن برگزاری مراسم عزا و عروسی در استان بوشهر خبر داد و گفت: میزان رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز