مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:

به دلیل صنعتی نبودن استان در اعزام تیم های ورزشی با مشکل مواجه هستیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۷۷۴۶
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با توج به اینکه گلستان استانی صنعتی نیست بنابراین مشکلاتی در اعزام تیم های ورزشی به دلیل عدم وجود حمایت کننده مالی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در نشست و هم اندیشی نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی ج. ا. ایران اظهار کرد: با توج به اینکه گلستان استانی صنعتی نیست بنابراین مشکلاتی در اعزام تیم های ورزشی به دلیل عدم وجود حمایت کننده مالی وجود دارد.

وی افزود: کشتی ظرفیت های بسیار خوبی در سطح استان دارد بنابراین میتوانیم با حمایت های فدراسیون و نمایندگان مجلس در رده های مختلف تیم داشته باشیم.

برزمینی اظهار کرد: متاسفانه جوانان ورزشکار در استان وقتی به سن 18 و 20 سال میرسند از استان خارج میشوند به طور مثال در لیگ دسته یک فوتبال کشور حدود 35 بازیکن از استان گلستان حضور دارند.

برزمینی ضمن بیان اینکه بعضی از شهرستان های استان دارای خانه کشتی می باشند، تصریح کرد: در شهرستان هایی که فاقد این بستر هستند آمادگی لازم را داریم تا از فضای موجود استفاده و با حمایت های فدراسیون خانه کشتی در این شهرستان ها ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز