بهره مندی ۱۹۶۰ دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی از حمایت‌های کمیته امداد

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۹۲۱۰
بهره مندی ۱۹۶۰ دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی از حمایت‌های کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر بیش از 1960 دانشجو از خدمات آموزشی و حمایتی این نهاد در استان در سال تحصیلی جاری بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک 16 آذر روز دانشجو گفت: روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش بااخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی و روز تبلور دانش، آگاهی و نماد خردورزی اندیشه‌های متعالی و پیشگامی دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار جهانی است. 

وی با اشاره به اینکه دانشجو یعنی تلاش، امید و آینده گفت: کمیته امداد به‌منظور رفع مشکلات و تسهیل شرایط ادامه تحصیل دانشجویان تحت حمایت در مقاطع تحصیلی و رشته‌های مختلف اعم از دولتی یا غیردولتی و طلاب علوم دینی، نسبت به تأمین شهریه دانشجویان و کمک‌هزینه تحصیلی آنان اقدام می‌کند. 

مبشری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 1960 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند. 

وی ادامه داد:  در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیارد و 255 میلیون تومان کمک‌هزینه شهریه به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع و رشته‌های مختلف پرداخت‌شده است. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات دانشجویی به مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: در این زمینه یک میلیارد و 742 میلیون تومان در قالب وام دانشجویی به دانشجویان مددجو در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت می‌شود. 

مبشری بابیان اینکه پرداخت وام قرض‌الحسنه باهدف حمایت تحصیلی از این دانشجویان صورت می‌گیرد، یادآور شد: به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در رشته‌های کارشناسی پنج میلیون تومان، کارشناسی ارشد 10 میلیون تومان و در مقطع دکترا نیز تا سقف 20 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه تحصیلی به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال 29 دانش‌آموز مددجوی این نهاد ، موفق به کسب رتبه زیر 5000 شدند که 4نفر از آنان در رشته پزشکی در دانشگاه‌های ایران تهران، شهید بهشتی، شاهد تهران و پزشکی یاسوج قبول شدند. 

مبشری بابیان اینکه کمیته امداد با توجه به اولویت توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها، خدمات فرهنگی مختلفی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی ازجمله برنامه‌های این نهاد است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز