مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛

ماشین سازی تیم خوب و ریشه داری است / روی نقاط ضعفمان کار کرده ایم

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۹۴۳۴
ماشین سازی تیم خوب و ریشه داری است / روی نقاط ضعفمان  کار کرده ایم
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز گفت هر بازی لیگ برتر برای تیمش حکم فینال را دارد.

به گزارش برنا از اراک ، حمید عبداللهی در مورد دوران حضور خود روی نیمکت ماشین سازی گفت: خاطرات خوبی از دوران حضورم در تیم ریشه دار ماشین سازی دارم. بعد از نتایج بسیار خوبی که رسول خطیبی در نیم فصل اول سال گذشته در این تیم  کسب کرد و بعد از رفتن این مربی، تیم شرایط خوبی نداشت ولی خوشبختانه در نهایت توانستیم این تیم ریشه دار را در لیگ برتر نگهداریم.

وی افزود: ماشین سازی تیم خوب و ریشه داری است و از بازیکنان و کادر فنی جوان بهره می برد. بازی های قبلی این تیم را آنالیز کرده ایم و با نقاط ضعف و قوت ماشین سازی شناخت داریم. عملکرد خودمان را هم آنالیز کرده ایم و روی نقاط ضعفمان هم کار کرده ایم و امیدوارم این ضعف ها را برطرف کنیم. امیدوارم در بازی فردا هر دو تیم روی مسائل فنی تمرکز کنند و شاهد بازی زیبایی باشیم.

مربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: محرومی برای بازی فردا نداریم البته مرتضی آقاخان و محمد ایرانپوریان را به دلیل مصدومیت در این بازی نخواهیم داشت.

عبداللهی در مورد وضعیت تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: برای ما هر بازی حکم فینال را دارد. آقای خطیبی شرایطی را در تیم بوجود آورده که بازیکنان در عین رفاقت با یکدیگر رقابت کنند.  فردا برای کسب سه امتیاز با  زمین می رویم.

 

نظر شما