نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

خانم بازیگر به اندازه کافی متنبه شد/ شکایتی از ایشان ندارم/کسانی که رسانه و تریبون دارند نباید با نجابت یک قوم بازی کنند

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۰۵۵۹
خانم بازیگر به اندازه کافی متنبه شد/ شکایتی از ایشان ندارم/کسانی که رسانه و تریبون دارند نباید با نجابت یک قوم بازی کنند
فاطمه مقصودی گفت: من شخصا شکایتی از این خانم ندارم چون فکر می‌کنم تا همینجا متنبه شدند و متوجه کار اشتباه‌شان شدند.

به گزارش برنا؛ چند روز گذشته ویدئویی در شبکه‌های مجازی دست به دست شد که در آن یک سلبریتی اقدام به توهین علیه اقوام لُرد کرد که واکنش شدید مردم را به دنبال داشت و حتی مردمی که لُر نبودند را هم آزرده خاطر کرد بنابراین پیرو این اتفاق فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از تمام زنان غیور لُر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

مقصودی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به توهین این سلبریتی به اقوام لُر گفت: من به نمایندگی از تمام زنان غیرتمند و ریشه دار لرستان در مجلس شورای اسلامی لازم می‌دانم در حمایت از مردم عزیزم اصالت، دیرینگی و وفاداری این قوم اصیل را یادآوری کنم همانگونه که مقام معظم رهبری هم در صحبت‌هایشان از این قوم به عنوان وفادارترین‌ها یاد کردند.

او افزود: کار این شخص در توهین به اقوام لُر حرکت بسیار اشتباهی بود چرا که لازم است به اقوام ارزشمند ایران اسلامی احترام بگذاریم چون کشور ما ترکیبی از اقوام مختلف است که هر کدام ویژگی‌ها و آداب و رسوم خاص خودشان را دارند اما همه ایرانی هستند و کشورشان را دوست دارند و خود را خواهر و برادر یکدیگر می‌دانند پس این خواهر و برادری نیاز به اتحاد و احترام دارد.

مقصودی با تاکید بر جایگاه زن لُر تصریح کرد: زن لُر زنی پایبند به ارزش‌ها، اخلاق و خانواده است که نجابت دارد و با هر توهین و بی‌احترامی جایگاه او متزلزل نمی‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکایتی از این بازیگر خانم نمی‌کند، گفت: من شخصا شکایتی از این خانم ندارم چون فکر می‌کنم تا همینجا متنبه شدند و متوجه کار اشتباه‌شان شدند و این خودش کافی است و کفایت می‌کند.

او در ادامه افزود: جریحه دار کردن احساسات یک قوم و قومیت کار پسندیده‌ای نیست و فکر نمی‌کنم کسی در جای جای میهن اسلامی این مسئله را بپذیرد یا حتی به سادگی از کنار آن گذر کند بنابراین این افراد یعنی سلبریتی‌ها نباید خودشان را تافته جدابافته بدانند و رفتارهای نامناسبی از خود نشان دهند پس باید با تامل، دقت و توجه بیشتر صحبت کنند تا کسی آزرده خاطر نشود البته شاید این خانم از قصد نمی‌خواسته به مردم لُر توهین کند اما این لفظی که به کار بردند یک قومی را آزار داد.

مقصودی اظهار کرد: برای کسی که تریبون و رسانه دارد و مردم او را می‌بینند، باید به ارزش‌ها پایبندتر باشد و بداند نمی‌توان با نجابت یک قوم بازی کرد بنابراین انشالله دیگر شاهد این الفاط سخیف از طرف هیچکس نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز