مأموران پلیس سکه‌های طلا را رد کردند!

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۰۷۶۰
مأموران پلیس سکه‌های طلا را رد کردند!
مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۱۵کیلو و ۳۰۰گرم تریاک کشف کردند که قاچاقچی برای رهایی از قانون تعداد ۲۴عدد سکه (۴عدد سکه بهار آزادی، ۲۰عدد سکه پارسیان) به ارزش ۵۰۳میلیون ریال را به عنوان رشوه به مأموران پلیس پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی استان گفت‌: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کوئیک که از "زاهدان- مشهد" در حال حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

سردار فرشید افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۱۵کیلو و ۳۰۰گرم تریاک کشف کردند که قاچاقچی برای رهایی از قانون تعداد ۲۴عدد سکه (۴عدد سکه بهار آزادی، ۲۰عدد سکه پارسیان) به ارزش ۵۰۳میلیون ریال را به عنوان رشوه به مأموران پلیس پیشنهاد کرد.

وی گفت: با اقدام قاطع مأموران وظیفه شناس و امتناع از قبول رشوه، ضمن کشف مواد، پیشنهاد رشوه به پلیس نیز به مقام قضائی گزارش و متهم دستگیر و روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: تشویق کارکنان و قدردانی از عملکرد مطلوب آنان نقش مهمی در کاهش تخلفات و جرایم دارد که به همین منظور مأموران وظیفه شناس فرماندهی انتظامی نهبندان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز