با پیگیری استاندار رقم خورد:

دستور دکتر نوبخت برای تخصیص صددرصدی اعتبارات استان

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۰۷۶۶
دستور دکتر نوبخت برای تخصیص صددرصدی اعتبارات استان
ملانوری درخصوص این دیدار گفت: در جریان دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات و تحقق کامل مفاد تفاهم نامه های منعقده مطرح شد که نظر مثبت دکتر نوبخت را جلب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، با پیگیری های استاندار، دکتر نوبخت دستور تخصیص صد درصدی اعتبارات استان را صادر کرد.
ملانوری درخصوص این دیدار گفت: در جریان دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات و تحقق کامل مفاد تفاهم نامه های منعقده مطرح شد که نظر مثبت دکتر نوبخت  را جلب کرد.
وی ادامه داد: مجموع اعتبارات استان اعم از تملک دارایی، توازن، نفت و... حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به شرایط خراسان‌جنوبی و کم برخورداری این استان، خواستیم این اعتبار به طور کامل تخصیص یابد.
استاندار به سفرهای دکتر نوبخت به استان اشاره کرد و گفت: در جریان سفر به استان، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور متعهد شد مبلغ ۹۴۰ میلیارد تومان ظرف دو سال به استان اختصاص یابد که حدود ۵۰ درصد این مبلغ تاکنون محقق شده است.
ملانوری افزود: درخواست ما در این دیدار این بود که بقیه این اعتبار تأمین شود که بنا به گفته دکتر نوبخت ۴۷۰ میلیارد باقی مانده تا پایان سال مالی ۹۹ در اختیار استان قرار می گیرد.
وی تصریح نمود: در زمینه پروژه‌های جهش تولید و نیروگاه های خورشیدی نیز مقرر شده بود از محل تفاهم‌نامه مبلغ ۷۵ میلیارد تومان یارانه به استان اختصاص یابد که دستور این اعتبار را هم گرفتیم.
استاندار متذکر شد: دستور بعدی رئیس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار در زمینه تأمین یارانه ۳ هزار فرصت شغلی صنایع دستی بود.
ملانوری متذکر شد: دکتر نوبخت در این نشست از تحولات صورت گرفته در استان و از اقداماتی که در زمینه مسکن اقشار کم درآمد و مدیریت بیماری کرونا انجام شده تشکر کردند.
وی تأکید کرد: امیدوارم شرایط کشور و اعتبارات، اجازه تحقق کامل این وعده ها را بدهد و ما بتوانیم از این اعتبارات در راستای توسعه استان بهره ببریم.
شایان ذکر است : پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این دیدار، استاندار را همراهی کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز