استاندار؛

رسیدگی به مشکلات مردمی در اولویت اقدامات مسئولین استانی قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۱۱۸۰
رسیدگی به مشکلات مردمی در اولویت اقدامات مسئولین استانی قرار گیرد
 استاندار مرکزی گفت : مسئولان باید در دیدار چهره به چهره مشکلات مردم را بررسی و در اولویت اقدامات خود قرار دهند .

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده عصر امروز در حاشیه نشست ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مدیران استان، موظف به برگزاری دیدار چهره به چهره به منظور ارتباط نزدیک با مردم، آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع آن با ارج نهادن به حقوق شهروندی همراه با تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی در دستگاههای تحت مدیریت هستند .

وی افزود: در نشست روز جاری در اداره کل ارزشیابی استانداری مرکزی ، دو موضوع مهم مورد پیگیری قرار گرفت که مبحث نخست در خصوص رفع اختلاف دستگاه های اجرایی استان بود که در این راستا سه پرونده مطرح و تصمیمات کارشناسی لازم اتخاذ شد .

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: در نشست ملاقات عمومی با شهروندان استان نیز که هر سه هفته یکبار برگزار می شود، چندین پرونده اختلاف بین اهالی روستا و صاحبان صنایع با دستگاه های اجرایی استان مطرح شد که در خصوص چند پرونده تصمیمات لازم اتخاذ شد و در بعضی پرونده ها نیز مقرر شد اقدامات کارشناسی صورت گیرد.

آقازاده بیان داشت : از دیگر مباحث مطرح شده از سوی شهروندان ، رفع مشکل شبکه آبرسانی ، سرمایه گذاری صنعتی در شهرک صنعتی خمین ، تامین ماشین آلات کشاورزی بود که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط بررسی شد که امید است منتج به نتایج قابل قبول و البته قانونی شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز