رسول خطیبی؛

پیکان از کادر فنی کاربلد و فوتبالی بهره می برد / چند هفته ای است که از لحاظ جسمانی و هماهنگی شرایط خوبی را پیدا کرده ایم 

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۱۷۳۶
پیکان از  کادر فنی کاربلد و فوتبالی بهره می برد / چند هفته ای است که از لحاظ جسمانی و هماهنگی شرایط خوبی را پیدا کرده ایم 
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران گفت : امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه دار باشد.

به گزارش برنا از اراک، رسول خطیبی در مورد حریف فردای تیمش گفت: تیم پیکان وضعیت و ساختار جدیدی را نسبت به سال قبل پیدا کرده است و از یک کادر فنی کاربلد و فوتبالی بهره می برد. پیکان هم مانند در بازی قبلی خود برنده شده است و هر دو تیم فردا با روحیه خوبی وارد میدان می شوند. امیدوارم فردا شاهد یک بازی باکیفیت باشیم و روند بازی برای کادر فنی تیم ها راضی کننده باشد.

وی افزود: ما چند هفته ای است که از لحاظ جسمانی و هماهنگی شرایط خوبی را پیدا کرده ایم و هر چقدر که جلو رفتیم شرایطمان بهتر شد. امیدوارم روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد پیروزی تیمش در هفته قبلی رقابت ها عنوان کرد: در بازی مقابل ماشین سازی ما نیاز به برد داشتیم تا از پایین جدول جدا شویم. برای این بازی تمرینات هجومی را انجام دادیم که به ثمر نشستند. امیدوارم در ادامه هم در دفاع و هم در حمله بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا هدف آلومینیوم در لیگ بیستم بقاست اظهار داشت: تیم ها در حال حاضر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و نمی توان از قبل پیش بینی کرد که کدام تیم برنده می شود. ما از ساختار و بازیکنان قوی حتی روی نیمکت بهره می بریم. برای سال اول حضورمان در لیگ برتر هدفمان بقاست ولی در صورتی که شرایط مهیا باشد نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم. پیش بینی شرایط جدول در شرایط کنونی دشوار است و وضعیت جدول از هفته دهم مشخص می شود.

وی در پایان در رابطه با کم گل بودن بازی های لیگ برتر تا بدینجای فصل خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این موضوع اینست که بعضی از مربیان ابتدای فصل برای نباختن و شناسایی تیم ها تلاش می کنند. یکی از دلایل دیگر هم فقر بازیکن خلاق در فوتبال ماست. ما دهه های ۷۰ و ۸۰ بازیکنانی داشتیم که سه چهار نفر را همزمان دریبل می کردند. خلاقیت در فوتبال ما کم شده و مربیان و باشگاه ها باید روی این مسئله کار کنند. در تیم آلومینیوم چون خودم مهاجم بودم می خواهیم همیشه تهاجمی بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان خلاق وارد فوتبال شوند و آن را شیرین کنند.

 

نظر شما