سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

 توسعه ورزش همگانی در بین اقشار ضعیف جامعه ضروری است

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۲۰۸۰
 توسعه ورزش همگانی در بین اقشار ضعیف جامعه ضروری است
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : باید با تدوین برنامه ها و کارهای اساسی ورزشهای همگانی در بین اقشار مختلف جامعه خصوصا اقشار ضعیف گسترش داده شود. 

به گزارش برنا از اراک ،  مهین علی بخشی  در نشست صمیمی با نائب رئیس هیات ورزشهای همگانی استان و کارشناس معاونت بانوان که در محل اداره کل برگزار شد ، اظهار داشت : انتظارات از جامعه همگانی استان زیاد است و ورزشهای همگانی باید تمام جامعه را در بر بگیرد.

وی افزود : هر ورزشکاری که در حوزه ی همگانی وارد می شود می تواند برای وی پیشنیازی جهت ورزش قهرمانی باشد و باید از طریق آموزش دادن آن در جهت گسترش ورزش همگانی از سنین پایین و در سطح ابتدایی اقدام شود .

علی بخشی با اشاره به افتخارات هیات همگانی استان در سالهای گذشته گفت : این هیات جز هیات های برتر در سطح کشور و استان بوده است و باید به گونه ای عمل شود که هیات ورزشهای همگانی استان مرکزی با داشتن ورزشکاران حرفه ای و بنام و مربیان شاخص جایگاه والایی را داشته باشد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا با تعطیلی مدارس ، دانشگاه ها و باشگاه ها به نوعی تحرک و فعالیت جسمانی افراد جامعه بسیار کاهش یافته واین بی تحرکی میتواند باعث ابتلا به بسیاری ازبیماری ها وهمچنین افسردگی باشد لذا با تشویق شهروندان به ورزش میتوانیم تاحد بسیار زیادی در ارتقا نشاط و سلامت این عزیزان مسمر ثمر باشیم.

وی گفت : هدف گذاری ، برنامه ریزی و استراتژیک در این روزهای کرونایی را هدف اصلی از برگزاری پویش ها و چالش های " ورزش درخانه ؛ در خانه بمانیم تا سالم بمانیم " دانست تا سلامت محوری و تشویق جامعه به ورزش و فعالیت جسمانی سرلوحه عموم مردم قرار گیرد.

علی بخشی تصریح کرد : ارتباط موثر نائب روئسای هیئتهای ورزشی با این معاونت و انجام شرح وظایف آنها در این روزها میتواند کمک بزرگی را به بسط و توسعه ورزش در بخش بانوان و گسترش دامنه سلامت محوری را در جامعه داشته باشد. وی اضافه کرد : باید همه دست به دست هم دهیم تا جامعه ای با نشاط داشته باشیم.

در بخش دیگری از این گزارش  نائب رئیس هیات ورزشهای همگانی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست صمیمی به فعالیت های گسترده ای که این روزها در این هیات در بخش های مختلف انجام شده و در حال برگزاری میباشد پرداخت و گفت : با شروع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی پویش های مختلف ای را در حوزه ورزش همگانی برگزار نموده ایم که منجمله " پویش آماده باش ، ورزش در خانه ، آوای همسایگی و ..." از این دسته فعالیتها میباشد که خوشبختانه هیات ورزشهای همگانی استان مرکزی با برنامه ریزیهای بلند مدت در سطح استان و حمایت و همکاری روئسای هیئتهای ورزش همگانی شهرستانهای تابعه با برگزاری شایسته این برنامه ها توانسته در سطح کشور در زمره هیاتهای برتر از سوی فدراسیون متبوع قرار بگیرد.

 دکتر ولی زاده اظهار داشت : در راستای اهمیت دادن به وظایف هیئتهای همگانی در سطح استانها برآن شدیم تا در محورهای متعددی کارهای زیر بنایی و اساسی را انجام دهیم که در این زمینه کارهای بزرگی را انجام داده که انشاالله بزودی شاهد بهره برداری از نمونه هایی از این کارها به مانند اپلیکیش ها و موشن گرافی هایی خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز