رسول خطیبی؛

دو تیم یکی از بهترین‌ فوتبال‌های ایران را به نمایش گذاشتند / با شلوغ کاری نباید دنبال نتیجه بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۲۴۸۱
دو تیم یکی از بهترین‌ فوتبال‌های ایران را به نمایش گذاشتند /
با شلوغ کاری نباید دنبال نتیجه بود
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با یک خطای معمولی نیمکت حریف اعتراض می‌‎کرد. با شلوغ کاری نباید دنبال نتیجه بود. چند تیم نیمکت شلوغی دارند و می‌خواهند با استفاده از این حربه داوران را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی پس از پایان دیدار آلومینیوم اراک و  پیکان که با تساوی بدون گل پایان یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو تیم یکی از بهترین‌ فوتبال‌های ایران را به نمایش گذاشتند و به جرات می‌توانم بگویم این مسابقه فقط گل نداشت.

وی افزود: پیکان صاحب پنالتی شد و اینکه آیا این صحنه واقعا پنالتی بود یا خیر سوالی است که کارشناسان باید به آن پاسخ دهند اما آن طور که من دیدم و از بازیکنان تیمم‌ شنیدم پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم در این مسابقه نقاط قوت پیکان را که مهم‌ترین آن پرتاب اوت بلند و بازی مستقیم بود کنترل کنیم و در این راه تا حد زیادی موفق بودیم.

خطیبی تصریح کرد: در این بازی موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما آنها را از دست دادیم و به پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه نرسیدیم.

وی تاکید کرد: با تمام اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد از اینکه در خانه حریف به یک امتیاز رسیدیم خوشحال هستیم و به طور حتم در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم به برد برسیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: با یک خطای معمولی نیمکت حریف اعتراض می‌‎کرد. با شلوغ کاری نباید دنبال نتیجه بود. چند تیم نیمکت شلوغی دارند و می‌خواهند از این حربه داوران را تحت تاثیر قرار دهند و همه آنها را می‌شناسند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز