استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

کنترل پیک کرونا در خراسان جنوبی به همت مردم و مسئولان

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۲۶۰۱
با تلاش کادردرمان مردم اصناف و بازاریان و مسئولان آمار ابتلا و فوتی ناشی از کرونا که در خراسان جنوبی به حد بالایی رسیده بود کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در آیین بهره برداری از ۶۴ طرح حوزه بهداشت و درمان در خراسان جنوبی که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان برگزار شد گفت: با تلاش کادر درمان مردم اصناف و بازاریان و مسئولان آمار ابتلا و فوتی ناشی از کرونا که در خراسان جنوبی به حد بالایی رسیده بود کاهش یافته است.

 ملانوری ضمن قدردانی از کادردرمان و مردم برای تلاش در خروج خراسان جنوبی از وضعیت بحرانی شیوع کرونا گفت: امیداورم در رو‌های آینده به ویژه شب یلدا این همراهی مردم ادامه داشته باشد.

وی امنیت و سلامت را دو نعمت نهفته دانست و گفت: الحمدلله خراسان جنوبی در حوزه امنیت در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد و سرمایه گزاران بدون دغدغه می‌توانند در‌ای ناستان سرمایه گزاری کنند.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است گفت: این پراکندگی جمعیت و وسعت کار را برای حوزه بهداشت و درمان سخت می‌کند و نیازمند اختصاص امکانات بیشتر در این حوزه هستیم.

 ملانوری افزود: منتهی شدن جاده‌های کشور به این استان مرزی، پرکندگی شهرستانها، پتانسیل‌های گردشگری و همسایگی با ۶ استان کشور می‌طلبد که زیرساخت‌ها در استان تقویت شود.

وی همچنین از وزیر بهداشت خواستار استقرار ۳ دستگاه ام آر آی در شهرستان‌های قاین، طبس، و فردوس، دستگاه سی تی اسکن در شهرستان‌های بشرویه و سرایان، دستگاه اکسیژن ساز در شهرستان‌های نهبندان، بشرویه سرایان، درمیان و سربیشه، دستگاه شتاب دهنده بیمارستان ایران مهر و دانکشده مستقل پزشکی در منطقه فردوس- طبس و قاین شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز