فرماندار اراک :

تنها نگرانی پیش رو، دورهمی‌های شب یلدایی است

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۲۷۱۹
تنها نگرانی پیش رو، دورهمی‌های شب یلدایی است
فرماندار اراک گفت: موارد فوت، بستری و ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی نسبت به سه هفته گذشته ۵۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش برنا از اراک، حسین بختیاری  افزود: مردم شهرستان اراک به ویژه اصناف در طول سه هفته گذشته همکاری مناسبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی داشتند که منجر به کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها و در نهایت کاسته شدن از خستگی کادر بهداشت و درمان شد.

وی بیان کرد: هم اکنون تنها دغدغه و نگرانی پیش رو، دورهمی‌های شب یلدایی است که انتظار است مردم امسال این جشن را به صورت مجازی و بدون دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی برگزار کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: به طور قطع با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت در شهرستان اراک روز به روز بهبود می‌یابد اما اگر دورهمی‌ها در شب یلدا رخ دهد سرریز بیمارستان‌ها مجدد افزایش پیدا می‌کند و شرایط سخت می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: خبرهای خوشی از تزریق واکس کرونا در اواخر بهمن و اوایل دی‌ما از سوی وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی اعلام شده که امید است در سایه آن این بیماری به زودی از جامعه ایران، استان مرکزی و شهرستان اراک رخت بربندد.

وی عنوان کرد: نظارت بخش‌های مختلف شهرستان اراک در راستای مقابله با ویروس کرونا با جدیت و به صورت شبانه روزی ادامه دارد و در مجموع در شرایط فعلی خوب و رضایت بخش است.

 

نظر شما