دیدار مدیر شعب بانک مهر ایران استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیر کل ورزش و جوانان استان

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۲۸۰۸
دیدار مدیر شعب بانک مهر ایران استان کهگیلویه وبویراحمد با مدیر کل ورزش و جوانان استان
مدیر شعب بانک مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد بهمراه غلامی روابط عمومی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با علوی مدیر کل ،معاونین و مسئولین ستادی دیداروگفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ الماس مجیدی ،مدیر شعب بانک مهر ایران کهگیلویه وبویراحمد در این نشست از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ،ازدواج جوانان،حمایت از اقشارآسیب پذیر و طرح های حمایتی از کشاورزان خبرو خواستار تعامل بیشتر دو دستگاه شد .
 
مجیدی ،مدیر شعب بانک مهر ایران استان از تعامل اقشار مختلف جامعه با بانک مهر ایران کهگیلویه وبویراحمد خبر و بیان داشت :9 شعب از بانک مهر ایران در استان دارای فعالیت و خدمت رسانی است.
 
مدیر شعب بانک مهر کهگیلویه وبویراحمد از مشارکت 25درصدی جمعیت استان در این بانک بعنوان یکی از دستاوردهای بانک مهر ایران یاد و از انعقاد تفاهمنامه بانک مهر ایران با فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در پرداخت تسهیلات 20 میلیونی به ورزشکاران و قهرمانان این رشته در کشور و استان خبر داد.
 
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حضور مدیر و روابط عمومی بانک مهر ایران ،بر تعامل دو دستگاه در جهت رشد و ارتقای ورزش استان تاکید و خواستار حمایت این بانک از قهرمانان و ملی پوشان استان در میادین کشوری و بین المللی شد .
 
علوی ،مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار پرداخت وام تسهیلات به ورزشکاران و کارکنان دستگاه ورزش و جوانان استان شد و با تاکید بر ظرفیت بانک مهر ایران ،خواستار حضور و شرکت این بانک بعنوان اسپانسر و حامی مالی ورزشکاران استان شد .
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر انعقاد تفاهمنامه اداره کل و هیات قایقرانی استان با بانک مهر ایران در پرداخت تسهیلات خرید وسایل قایقرانی تاکید و خواستار استفاده سازمان های مردم نهاد استان از ظرفیت های بانک مهر ایران در استان شد.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارکنان اداره کل خبر و خواستار پرداخت وام تسهیلات به کارکنان و هیات های استانی و شهرستانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز