تعداد کل فوتی های کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲۳ آذر ۹۹ به ۳۶۸ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۳۰۶۵
تعداد کل فوتی های کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲۳ آذر ۹۹ به ۳۶۸ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کرونا در استان را اعلام کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی داغدار شدند و بدین ترتیب شمار قربانیان کووید 19 در استان به 368 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پرویز یزدانپناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۳۶۸ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

 یزدانپناه افزود: هم اکنون ۲۷۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۰ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۱۳۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدانپناه اضافه کرد: امروز ۸۵ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۲۳ درصد موارد مثبت بوده و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد و دنا است.

وی ادامه داد: کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری است.

 

نظر شما