لاشه ۸ قطعه کبک و ۲ قبضه اسلحه در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۳۳۱۱
لاشه ۸ قطعه کبک و ۲ قبضه اسلحه در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسگاه انتظامی کاکان در ایست و بازرسی از یک خودرو با 4 نفر سرنشین لاشه 8 قطعه کبک شکار شده و 2قبضه اسلحه را کشف و ضبط کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛  سید اسدالله هاشمی در این خصوص گفت: پس از نشست هایی که با مسئولین انتظامی استان داشتیم ، بنا بر استاندارهای جهانی تعریف شده (به ازاء هر هزار هکتار یک محیط بان) بر کمبود محیط بان در حفاظت از مناطق تحت مدیریت خود تاکید داشتیم و خواهان همکاری پاسگاه های انتطامی بعنوان بازویی قدرتمند با محیط زیست در جلوگیری از شکار و برخورد با متخلفین قوانین زیست محیطی بودیم . 

وی ضمن تشکر از همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی با این اداره در استان گفت: در راستای همین نشست ها بود که مامورین پاسگاه انتظامی کاکان در یک ایست و بازرسی موفق می شوند از یک ماشین با 4 نفر سرنشین لاشه 8 قطعه کبک شکار شده را به همراه 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط نمایند. 

هاشمی افزود: پس از هماهنگی با محیط زیست هر 4 نفر متخلف به همراه آلات مکشوفه بمنظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند . 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان تصریح کرد : بنا بر استاندارهای جهانی برای هر هزار هکتار یک محیط بان تعریف شده اما در استان بدلیل کمبود نیرو  هر محیط بان کار حفاظت و حراست از4 هزار هکتار را برعهده دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز