رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد:

پرداخت ۱۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۳۴۵۱
پرداخت ۱۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر
سید حسین حسینی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در این استان پرداخت شده است.

به گزارش برنا؛ سید حسین حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر بیان کرد: در مدت یاد شده از ۱۵۴ میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده به بانک‌‌های استان، تسهیلات ۱۳۴ واحد به میزان ۱۴۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او افزود: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز از محل اعتبارات دو بانک‎ دولتی به واحد‌های مستقر در واحد‌های منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در ارتباط با تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز تا کنون ۱۶۳ میلیارد تومان به میزان ۱۰۷ درصد (هفت درصد بیش از سهم تعیین شده برای استان) پرداخت شده است.

او ادامه داد: از این میزان پرداختی، ۱۲۴ میلیارد تومان آن سهم بانک صنعت، معدن و تجارت بوده و بقیه نیز از سوی سایر بانک‌ها پرداخت شده است.

حسینی عنوان کرد: به‌تازگی نیز مقرر شده استان‌‌هایی که سهم اعتبارات خود را از محل تسهیلات بند الف دریافت کرده‌اند بتوانند از سهم مازاد سایر استان‌ها استفاده کنند.

او تاکید کرد: این رویه فرصتی برای استان بوشهر است تا بتواند به میزان بیشتری از سهم تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برخوردار شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: پرداخت این تسهیلات در سال جهش تولید یک ظرفیت مهم برای افزایش فرصت اشتغال و رونق اقتصادی است که باید واحد‌های تولیدی نهایت بهره را از این تسهیلات ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز