معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد ؛

توزیع ۵۱۲ تن روغن نیمه جامد در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۳۴۵۶
توزیع ۵۱۲ تن روغن نیمه جامد در استان مرکزی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۵۱۲ تن روغن نیمه جامد در بسته‌بندی‌های چهار و نیم تا ۱۶ کیلوگرمی ویژه صنوف مختلف به این استان اختصاص یافته که مرحله اول آن جذب و توزیع آن آغاز شده است.

به گزارش برنا  از اراک، جعفری اصغری افزود: قیمت مصوب روغن چهار و نیم کیلوگرمی ۵۴۵ هزار ریال و قیمت ۱۶ کیلوگرمی نیز یک میلیون و ۵۹۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.  

وی ادامه داد: این سهمیه روغن برای تامین نیاز صنوف مختلف استان مرکزی از قبیل قنادان، خشکه‌پزان، اغذیه‌فروشان و رستوران داران جذب شده که از طریق اتحادیه‌ها در حال توزیع است.  

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: تا کنون ۳۰ تن از این سهمیه جذب شده و بقیه نیز به مرور زمان جذب و توزیع می‌شود.  

اصغری اضافه کرد: با توجه به اینکه صنوف مختلف استان مرکزی نیاز روغن خود را از طریق فروشگاه‌ها و از سهمیه خانوار تامین می‌کردند با توزیع این ۵۱۲ تن روغن بین آنها مشکل کمبود روغن در استان به طور کلی حل می‌شود.  

وی بیان کرد: اوایل آذر ماه جاری ۵۵۰ تن روغن در انواع مایع، نیمه جامد و در وزن‌های مختلف ۸۶۰ و ۹۰۰ گرم، یک‌کیلو و ۳۵۰ گرم، یک کیلو و ۷۰۰ گرم، ۲ و کیلو و ۸۰۰ گرم، سه کیلو و پنج کیلوگرمی ویژه مصرف خانوار جذب و اکنون در حال توزیع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز