سرپرست معاونت امور جوانان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین مالیاتی ویژه سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۴۶۰۰
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین مالیاتی ویژه سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی
کارگاه آشنایی اصول و قوانین مالیاتی ویژه سازمان های مردم نهاد جوانان 24 آذر 99 به صورت مجازی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان گفت: با توجه به ضرورت اخذ شناسه ملی از سامانه ثبت شرکت های غیر تجاری توسط سازمان های مردم نهاد جوانان واهمیت آگاهی دبیران و مسئولین مالی تشکل ها از امور مربوط به اصول و قوانین امور مالیاتی و موارد مرتبط "کارگاه آشنایی اصول و قوانین مالیاتی ویژه سازمانهای مردم نهاد" 24 آذر 99 با توجه به همه گیری ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد.
 
قناد تصریح کرد: در این کارگاه که با هدف آشنایی سازمانهای مردم نهاد با قوانین مالیاتی برگزار شد، بیش از 30 دبیر و مسئول امور مالی سازمان های مردم نهاد جوانان استان شرکت داشتند.
 
دکتر شبان ازکارشناسان خبره سازمان مالیاتی استان ، تدریس این کارگاه را بر عهده داشت و توضیحاتی درباره مقررات مالیاتی ناظر بر کمک های خیرین و سازمانهای مردم نهاد ارائه داد.
 
شبان اصول قوانین مالیاتی را درگروه های کمک های نقدی و غیر نقدی، وضعیت کمک های سازمان های دولتی و خصوصی، وضعیت قوانین مالیاتی خیریه ها و سمن ها را تشریح کرد

وی در بخشی از کارگاه در خصوص نحوه تشکیل پرونده در اداره مالیات برای سمن های تازه تاسیس توضیحاتی ارائه داد و به بیان مشکلات حاصل از بی توجهی به این امر پرداخت، و در ادامه قوانین معافیت از مالیات و چگونگی نحوه استفاده از آن را توضیح داد.

 

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز