رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بالغ بر ۲ هزار کیلوگرم روغن خوراکی در یاسوج کشف و ضبط شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۴۹۸۱
بالغ بر ۲ هزار کیلوگرم  روغن خوراکی در یاسوج کشف و ضبط شد
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از کشف و ضبط بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۱ کیلوگرم روغن خوراکی و مقدار زیادی برنج خارج از شبکه طرح تنظیم بازار در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگاران گفت : بر اساس‌ گزارشات واصله مردمی به سامانه‌ ۱۲۴  مبنی بر عرضه خارج از شبکه انواع روغن خوراکی وبرنج طرح تنظیم بازار به خارج از استان ،در اقدامی به موقع توسط نیروی انتظامی،پاسگاه تنگ سرخ وبازرسان حوزه بازرسی ونظارت سازمان صمت وتعزیرات حکومتی ، مقدار ۱۳۷۶ کیلوگرم روغن جامد ساعی طرح تنظیم بازار ، ۳۳۰ عدد روغن مایع ۲.۵ لیتری الکا و مقدار زیادی برنج GTC تنظیم بازار کشف و ضبط گردید .

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان افزود:  متخلفان  مطمئن باشند در خصوص تنظیم بازار اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام شود ، لذا با رصد به موقع و مستمر بازار  و همکاری نیروهای انتظامی و نظامی ،دستگاههای نظارتی و دستگاه قضا متخلفان در صورت اقدام به تخلف، گرفتار قانون خواهند شد.

حسین پور با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با گرانفروشان، محتکران، عرضه‌ کنندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام تنظیم بازار را  داشته‌ باشند به جد برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: برای این فرد عرضه کننده خارج از شبکه ومحتکر، فرم گزارش بازرسی تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی وتعزیری به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد : بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاههای اجرایی ونظارتی مرتبط، بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و قیمت های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

در پایان رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش، احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را، از طریق سامانه  ارتباطی۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در مرکز استان و سایرشهرستانهای تابعه گزارش نمایند.

 

نظر شما