یادداشتی برای مسئولان سیمای استانی آفتاب؛

ضعف های خود را پشت انتقادات بی پایه و اساس پنهان نکنید

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۳
ضعف های خود را پشت انتقادات بی پایه و اساس پنهان نکنید
عوامل رسانه ملی ضعف های خود را پشت انتقادات بی پایه و اساس پنهان نکنند.

 به گزارش برنا از اراک، روز گذشته هنگام پخش مستقیم دیدار دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان گزارشگر سیمای استان مرکزی در اقدامی عجیب انتقاداتی را با چاشنی تخریب علیه مدیران ورزش استان روی آنتن زنده مطرح کرد.

مسائلی که موجب انتقادات بسیاری از کارشناسان آشنا به مسائل فوتبال شد . مهمترین نکته این انتقادات را شاید بتوان این امر عنوان کرد که مجری برگزاری هیئت فوتبال است و نه اداره ورزش و جوانان و حتی باشگاه میزبان، که گزارشگر فوتبال ظاهرا از این مسئله اطلاعی نداشت.

سوال اینجاست رقابتی که به صورت زنده از رسانه استانی ، سیمای آبادان و شبکه سراسری شما پخش زنده می شود؛ چرا وبا چه توجیهی آقای گزارشگر دائم با استفاده از اصطلاحات خاص تلاش دارد بیشتر سبک یک گزارش گر خاص را تقلید کند تا اینکه از خودش ایده ارائه کند. از طرفی چرا باید ادعایی که هیچ سندی برای اثبات آن وجود ندارد از تریبون رسانه ملی بازگو شود؟ به نظر می رسد مسئولان شبکه آفتاب باید این نکته را مد نظر داشته باشند که در گزارش مسابقه تیم آلومینیوم اراک از گزارشگران آشنا به حیطه مسئولیت ها استفاده کنند تا حداقل شهروندان استان مرکزی مسابقه فوتبال را از شبکه آفتاب پیگیری کنند؛ چرا که استفاده از گزارشگران بی اطلاع توهین به شعورمخاطب است. به نظر می رسد برای حفظ بینندگان مسئولان شبکه آفتاب باید از مجری – کارشناس استفاده کنند تا نه تنها اطلاعات صحیح در اختیار بیننده قرار می دهد بلکه باعث شود علاقمندان به فوتبال در شرایطی که نمی توانند به استادیوم بروند پای تلویزیون شاهد فوتبالی دلچسب باشند.

 

یادداشت : امین بیرامی 

نظر شما