در آستانه روز پرستار

پیام تبریک نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۶۱۱۸
پیام تبریک نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، متن پیام آیت الله سید علیرضا عبادی بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
"و من احیا‌ها فکانما احیا الناس جمیعا"

فرخنده زاد روز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تاثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه دردناک کربلا، از خود به یادگار نهادند را تبریک می‌گویم.

بی تردید مناسبتی شایسته‌تر از روز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی‌توان یافت. جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روز‌های سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می‌باشد که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

پرستاران عزیز هر لحظه‌ای که در این کار سنگین و فرسایشی، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می‌گذرانند، یک حسنه‌ای را از خدای متعال و یک پاداش و اجری را از حضرت ربوبی دریافت می‌کنند.

همه موظّفیم از این انسانهاى فداکار و دلسوزى که از بیماران در مراحل دشوار بیمارى با عمل انسانىِ پرستارىِ خود مواظبت و حمایت می‌کنند، به عنوان احترام به یک ارزش انسانى والا قدردانى نماییم.

سید علیرضا عبادی
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۲۹ آذرماه ۱۳۹۹

 

نظر شما