استاندار گلستان:

۲۹ و ۳۰ آذر تردد در شهرها از ساعت ۲۰ ممنوع است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶۲
۲۹ و ۳۰ آذر تردد در شهرها از ساعت ۲۰ ممنوع است
استاندار گلستان گفت: امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ آذر) مشاغل تمام گروه های شغلی به جز گروه یک از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد در شهرها نیز از ساعت ۲۰ ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز شنبه 29 آذر در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ضمن تبریک روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به تلاش گران این عرصه تصریح کرد: در حال حاضر ۵۱۲ بیمار در گلستان بستری هستند که ۱۰۶ بیمار در icu و ۶۰ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از هم استانی های ما فوت شدند.

وی افزود: دورهمی ها عامل اصلی گسترش ویروس کرونا در جامعه است و از تمامی مردم استان تقاضا داریم با پرهیز از دورهمی های شب یلدا موجب انقطاع شیوع کرونا شویم.

استاندار گلستان یادآور شد: در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز قرار ندارد اما وضعیت شهرستان کردکوی ما در کنار سه شهرستان دیگر درکشور نزدیک به قرمز است که باید مراقبت لازم را داشته باشیم.

حق شناس خاطر نشان کرد: ۳ شهرستان گالیکش، گنبدکاووس و آق قلا در وضعیت نارنجی قرار دارند ولی به سمت وضعیت زرد متمایل هستند.

وی با اشاره به وضعیت آموزشی استان گفت: تشکیل هرگونه کلاسی اعم مدراس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است اما آموزش مجازی ادامه دارد.

استاندار گلستان تاکید کرد: امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ آذر) مشاغل تمام گروه های شغلی به جز گروه یک از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد در شهرها نیز از ساعت ۲۰ ممنوع خواهد بود.

حق شناس تصریح کرد: خوشبختانه روند ابتلا در استان رو به کاهش است اما وضعیت شنکننده است و همه ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی افزود: اگه در گذشته معوقات جامعه پرستاری به کندی پرداخت می شد اما در حال حاضر مطالبات ، تا پایان شهریور ماه پرداخت شده و تا انتهای سال بروز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز